6. mai 2012

Byron Bay

Ganske så oppstilt foran det berømte
"Lighthouse" i Byron Bay.
Jeg er så heldig å ha fått meg noen gode venninner her i Sydney. Både norske - og også noen australske.
Gab og Heidi er to strålende australske jenter som Ragnill introduserte meg for, før hun dessverre dro hjemover til Trondheim..

Og nå i mai ville Gab og Heidi oppover til Byron Bay for å svømme 2,2 km ocean swim. De er noen skikkelig stødige svømmere - så dette er jo nesten barnemat for dem...
Men jeg heiv meg selvsagt med - men kun som heiagjeng!
Vi fikk også med oss en annen svømmer; Lesley - så vi fire tok flyet opp til Ballina/Byron Bay en deilig fredag i mai!!

Helgen var strålende med sykkeltur, flere svømmeturer, gode måltider, tur på markedet i Byron Bay - samt bare masse koselig tid.
Vi bodde på et helt supert sted som Heidi hadde fikset for oss.

Det må kanskje nevnes at oceanswim'en ble avlyst pga for høye bølger og sterke strømmer, men Heidi og Gab svømte selvsagt allikevel. Tøffe damer!

Strålende helg med strålende damer på et strålende sted!!

Alt kan kjøpes på markedet!
Trenger du f.eks. en ny postkasse?

Rimelig store bølger (9,5 feet høye...)
Se godt på bildet, så ser du mange svømmere der ute - og
også en gul gummibåt med lifeguards som redder de
som er blitt kastet for nærme klippene av strømmen...

Nydelig lys!
Kveldstur opp til Lighthouse.


Ikke alltid like lett når man skal stille seg opp til
fotoshoot!
Heidi ute på tur.

Strendene er jommen ikke så verst!!

2 kommentarer:

  1. Kjære Margrethe. Jeg er jo temmelig missunnelig på dette da. Men, så er jeg også veldig glad for at du fikk møte Gab og Heidi. Og at de fikk møte deg :-) Klem

    SvarSlett