11. mai 2013

Byron Bay

Cap og tag til racet - mitt første Ocean Swim race!
Ifjor var jeg med Gab og Heidi til Byron Bay for å se på at de svømte Byron Bay Ocean Swim Classic - i år meldte jeg meg også på!!
(Du kan lese om turen vår ifjor her)
Jeg er jo ikke akkurat like god til å svømme som disse superjentene - og det må sies at jeg bruker både snorkel og svømmeføtter fremdeles... Men jeg meldte meg på! 2,2 km!

Så i år ble vi en hel gjeng. Syv stykker totalt - og vi hadde en super helg.
Tok flyet opp til Ballina/Byron Bay tidlig lørdag morgen, og ble til mandag formiddag.

Været var aldeles nydelig. Byron Bay er en nydelig, liten hippieby. "Alle" backpackere stopper her, og det er et virkelig avslappet sted.

Søndag morgen var Ocean racet. Jeg var rimelig nervøs... Men havet var visst veldig flatt sa de til meg... Så jeg måtte jo bare stole på det.
Gjengen klare før start!

Det gikk utrolig bra - og det er jo ikke skummelt når man vet at man bare kan ta en arm i været, så kommer en tøff lifeguard og redder deg!
Så jeg gjennomførte (om kanskje ikke med stil), og var veldig så stolt da jeg løp i mål.

Solnedgang med tromming i bakgrunnen.
Helgen var helt super - en helt fantastisk gjeng med folk. Heldige meg.

Ikke den verste utsikten man kan ha fra sengen sin...

Den deilige stranden i Byron Bay.
Byron Bay Markets - skikkelig hippie marked.
--

Nå har Tarjei dratt avgårde til USA for å jobbe et par uker - og så drar han videre til Norge etter det.
Vi andre setter oss på flyet til Norge 22. mai - og det gleder vi oss veldig til! Skal bli så koselig å se mange av dere etter to år her i Sydney.

To måneders ferie skal bli godt. Sees snart!!
Men først er det jo 17. mai! Hurra for Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar