30. juni 2015

Superkort husmorferie i Norge

Når man har en søster og en svoger som begge fyller 50 år på denne tiden - og når de faktisk går hen og gifter seg i tillegg, ja - da er det lov å ta seg en tur hjem til Norge på fest!
Denne gangen var det ingen barn, og heller ingen mann med på turen. Helt alene. Luksus!

Jeg fikk virkelig kost meg med å hilse på gode venner - og selvsagt mye familietid. Jeg delte på å bo hos to av mine søstre; Anette og Elisabeth - og fikk kost meg massevis.
Og når man har jetlag, så er det bare å utnytte det så godt man kan. Lange, fine, norske sommernetter er jo ikke mørke. Det er virkelig noe jeg savner med Norge....

Klar til avreise - tilbake til Oslo!
Direkterute fra San Fransisco til Oslo med Norwegian er strålende saker.

Nydelige Oslo! #oslove

Et kort og fint treff med Siw som var på besøk fra Volda hos broren sin på Lillestrøm.

Fine Christine! Det var så godt å se deg igjen!

Fest på Lystadmoen!
Andrea, Charlotte og Jan.

Anette og Frida koser seg på fest.
Kult med fest!
Tyvstarting før konkurransene!
Andrea og Aleksander øver.
Og her er birøkteren sjøl!
Elisabeth er en tøffing! Det finnes ikke en ting hun ikke klarer. Eller jo forresten - å finne igjen bortkomne bier...
Denne fine gjengen ble jeg god venn med iløpet av dagene på Lystadmoen. De er jo så søte. Elleve høner og en hane.
Men det er jo kun mat de tenker på - hele tiden.

Og disse fine damene fra Sydneytiden fikk jeg truffet!
Utrolig koselig, Charlotte og Maya!

Så bar det tilbake igjen til den fine gjengen min i Palo Alto!! Savn....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar